Author Archives: Ирина Pvuniv

ПВ взяло участь у Загальноуніверситетському Дні відкритих дверей КНУ – Expo-2018

DSC_0707

14 квітня підготовче відділення взяло участь у Загальноуніверситетському дні відкритих дверей КНУ – Expo-2018.

Відповідно до програми заходу доц. підготовчого відділення Ірина Ляшенко, викладачі та співробітники деканату працювали одночасно на кількох локаціях: виставковій платформі у Навчально-спортивному комплексі та в аудиторіях  корпусу механіко-математичного факультету.

DSC_0723Аудиторія підготовчого відділення – учні 8 – 10 класів шкіл різного типу, а також їхні батьки та всі, хто цікавиться вступом.

Для абітурієнтів Оптико-механічного та Геологорозвідувальних технологій коледжів було влаштовано ПРОБНИЙ ІСПИТ, а це диктант і тестування з української мови, тестування з математики, географії та історії України за новими вимогами й характеристиками та КОНСУЛЬТАЦІЇ з викладачами коледжів..Для абітурієнтів коледжів, які ще не впевнені у своїх знаннях, пропонувалися літні курси безпосередньо перед іспитом.

Для абітурієнтів інших підрозділів Університету: факультетів та інститутів – відбувалися консультації щодо можливостей підготовки до ЗНО-2019, а це літня школа, яка починає свою роботу 1 червня, вечірня та по суботах форми навчання впродовж навчального року, лекторії під час канікул.

Для відвідувачів нашого сайту дізнатися більше інформації можна за посиланням http://pv.univ.kiev.ua/?page_id=59

Запрошуємо підготуватися до іспитів на підготовчому відділенні!

Текст: Олена Сапожнікова

Фото: Юлія Погодіна

IMG_20180414_123550 IMG_20180414_130032 IMG_20180414_123543 IMG_20180414_114456 DSC_0704 DSC_0713 DSC_0718 DSC_0715 DSC_0716

 

 

 

 

 

 

 

Марія Стеценко, слухачка Лекторію під час весняних канікул, абітурієнт Інституту журналістики

viber imageУ дитинстві кожен мріє про щасливе майбутнє, де є улюблена робота, гарна сім’я, щаслива родина. І саме тоді кожен із нас замислюється над тим, ким хоче стати.

Я хотіла бути публічною людиною. Моя участь в усіх шкільних заходах: творчих проектах, конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, поїздках із танцювальним колективом «Зорецвіт» Україною – усе це шлях до здійснення моєї мрії стати журналістом.

День журналіста щорічно відзначається в Україні 6 червня. До речі, це й день мого народження. Проте лише участь у конкурсах декламаторів «Шевченко й сьогодення», «Я всім серцем люблю Україну свою» для мене виявилося замало. Я почала писати власну поезію й прозу. Після перемоги в одному із конкурсів авторської поезії «Зерна доброти», я зрозуміла, що, можливо, в мені є талант, який я повинна розвивати. І, працюючи над цим, я ще раз переконалася, що журналістика – це моє покликання. Я емоційно відгукнулася на події, які відбувалися в Україні в 2014 році на Майдані, написавши вірш:

З одного боку автомат,
А з іншого – рояль.
В одних ненависть, злість, брехня,
А в інших – гідність, сила знань.
За безцінь продається хтось,
А хтось за правду б’ється,
Щоб справедливість відновить,
Сліз і крові ще проллється.
Та Україна пам’ята
Своїх синів, героїв тих,
Які за нашу Батьківщину
Життям готові заплатить.

Але я розумію, що самих лише емоцій замало. Журналіст повинен вміти аргументувати свої думки, логічно і об’єктивно викладати різні погляди. Адже завдання журналіста – це опрацьовувати, аналізувати певну інформацію, а потім шляхом відбору найновішого й найцікавішого подати її логічно й доступно.

Також бути журналістом – це досягнення ще однієї моєї мети – самовдосконалення. А в цій професії це найголовніше. Журналіст має бути в курсі новин, завжди вивчати чогось нового.

Цікавим і змістовним був для мене досвід написання науково-дослідницької роботи МАН «Сакральний світ характерників як явище української ментальності». Пройшовши етап від збору інформації до узагальнення й висновків, я удосконалювала навички, які згодом і застосую в роботі журналіста. Водночас презентаційний захист навчив мене чітко, лаконічно висловлювати свої думки.

Я хочу, щоб ця професія стала стилем мого життя. Адже тут немає місця для буденності, одноманітності, нудьги. Ритм, який задає ця професія, вимагає завжди перебувати у вирі подій, бути на вістрі історії. Розумію, що робота журналіста складна і багатогранна. Кореспонденти, репортери, публіцисти, аналітики, фотожурналісти, позаштатні репортери (стрингери) часто працюють в гарячих точках, де й готують свої репортажі прямо із самого центру подій. Самоосвіта та самовдосконалення повинні завжди супроводжувати гарного журналіста.

Я хочу змінювати світ на краще не лише висвітлюючи проблеми сучасного суспільства, а й говорити і писати про національну культуру, її зв’язок із нашою духовністю. Уже сьогодні я прагну занурюватися у вир подій, створювати об’єктивну картину нашого життя.

Я вірю, що в майбутньому, працюючи журналісткою, я отримуватиму задоволення від спілкування із цікавими людьми, знайомства з історією рідного краю, пізнавальних подорожей, участі в медіа-проектах. А пізнаючи світ, я пізнаватиму себе.

Моїм дитячим мріям про майбутню професію прийшов час здійснюватися. 

 

 

 

 

Назар Войтенков, слухач Лекторію під час весняних канікул, абітурієнт Інституту журналістики

Назар25 березня пройшло перше заняття з підготовки майбутніх журналістів до творчого заліку.

Найперше, що мене вразило, – кількість охочих, що прийшла на цю освітню програму. Та хоч який контраст не спостерігався в цей день в аудиторії, кожного з нас об’єднувала одна мета ─ познайомитись ближче з улюбленою спеціальністю.

Розпочалось заняття з того, що кожному було поставлено запитання: «Чому ми обрали саме цю спеціальність?» На початку більшість з присутніх, як і сам я, соромились дати відповідь, хоч яке просте було це запитання. Однак згодом, трохи познайомившись одне з одним і самим викладачем, аудиторія наповнився сміливими відповідями та твердженнями, що ніби летіли з кожного закутку. Хоч як правильно чи некоректно ми висловлювали свою думку, викладач був, як він сам казав, «на нашому боці барикад», ─ адже лише шляхом обговорення актуальних тем, ми навчаємось і готуємося до основного випробування.

Про що ж ми дізналися на цьому занятті? За жанрами журналістика буває інформаційна, наукова, художньо-публіцистична, а самі репортери можуть працювати в таких сферах, як міжнародна, політична, спортивна та соціальна журналістика. Особливу увагу викладач надав соціальній журналістиці, адже саме вона висвітлює реалії життя сучасної людини, показує результативність влади відносно покращення добробуту населення держави і таке інше.

DSC_0688Далі, продовжуючи розв’язувати ланцюг аспектів діяльності журналіста, видавця, рекламодавця, ми дізнавались про переваги цих професій та недоліки, що існують у сучасному мас-медіа. Дізнались про те, що вітчизняним телеканалам бракує ідей, свіжого бачення для створення нових, оригінальних шоу на українських телеканалах. Загалом, я веду до того, що молоде покоління журналістів, зокрема ті, хто відвідує Лекторій під час весняних канікул, ─ допоможе «оживити» українське ТБ, а Інститут журналістики ─ найкраще місце для реалізації своїх амбіцій та мрій.

Наступна частина заняття була присвячена аналізу есе на теми, раніше зазначені викладачем, адже фундаментом занять є засвоєння та виправлення власних помилок у тексті. Завдяки цьому сам я, та , напевне, більшість присутніх узагальнили для себе важливі правила граматики та необхідність правильного добору кожного слова, аби інформацію було викладено зрозуміло й чітко.

Отже, час минув швидко, заняття пройшло в доволі легкій та веселій атмосфері, що мені сподобалось найбільше, і я думаю, що із цим погодиться кожний. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розпочав роботу Лекторій під час весняних канікул–2018

DSC_065925 березня розпочав заняття Лекторій під час весняних канікул – одна з форм роботи підготовчого відділення з абітурієнтами Університету.

Щороку на весняних канікулах лекторій збирає старшокласників Києва та регіонів України, щоб перевірити набуті в школі знання та переконатися, чи достатньо добре здійснено підготовку до ЗНО та випробувань, наприклад творчий залік в Інституті журналістики, надолужити втрачене, активізувати вивчене, написати контрольні тести і, звісно, ще і ще раз переконатися в правильному виборі своєї майбутньої спеціальності та вишу.

Незважаючи на вихідний день – неділю – та морозні, хоча й сонячні дні, що кличуть на відпочинок, аудиторії Університету зібрали багато охочих (близько 140) до навчання з Києва та різних міст та містечок України: Боярки, Броварів, Бучі, Ірпеня, Гостомеля, Глевахи Київської обл., с. Троїцьке Дніпропетровської обл., Одеси, Харкова, Чернігова, с. Кам’янка Житомирської обл., с. Мощун, с. Тарасівка Києво-Святошинського р-ну, Білої Церкви, Звенигородки Черкаської обл., Вінниці, Сум і Шостки Сумської обл., Черкас, с. Здоровка, с. Соколівка Васильківського р-ну, Тетієва, Покровська Донецької обл., Запоріжжя, Дніпра, Павлограда, Корсунь-Шевченківського, Полонного Хмельницької обл., Донецька, Житомира, с. Ялинці Кременчуцького р-ну, с. Піски Лубенського р-ну, с. Щербані Полтавського р-ну, с. Бесідка Ставищанського р-ну, Сквири, Краматорська.

DSC_0629

Власне, цими днями сталися знайомство з Університетом та його викладачами, написання пробних тестів з української та англійської мов, математики, історії України, хімії, фізики, географії, біології, творчого конкурсу. Наші весняні слухачі отримали запрошення відвідати Загальноуніверситетський день відкритих дверей 14 квітня в Головному корпусі Університету.

Тест: Олена Сапожнікова

DSC_0608 DSC_0614 DSC_0618 DSC_0623 DSC_0632 DSC_0641 DSC_0644 DSC_0672 DSC_0677 DSC_0685 DSC_0688 DSC_0689 DSC_0692 DSC_0693 DSC_0699 DSC_0701 DSC_0647 DSC_0661

 

 

 

 

 

Розпочався весняний тур ярмарків професій у районних центрах зайнятості Київщини

DSC_0616

14 березня підготовче відділення та коледжі Університету взяли участь у ярмарках професій у Переяславі-Хмельницькому та Білій Церкві.

У ярмарках професій Переяслава-Хмельницького та Білої Церкви наші підрозділи брали участь не вперше, і завжди від роботи в цих районних центрах Київщини одержували велике задоволення й результати. У першу чергу, приваблює організація цих заходів з боку адміністрації центрів зайнятості: урочистість, злагодженість в роботі, відповідальність і велика любов та повага до свого старшокласника.

DSC_0620На ці профорієнтаційні заходи було запрошено старшокласників, загалом більше трьохсот випускників 8 – 11-х класів, навчальні заклади Києва та районних центрів Київської області.

Зараз в непростих соціальних та політичних умовах, що склалися в Україні, дуже важливо морально підтримати молодь, допомогти їй обрати майбутнє, визначитися з професією, що дасть можливість реалізувати свої можливості на користь суспільства й принесе задоволення та матеріальне забезпечення в житті.

Старшокласники радо вітали представників Університету, оскільки вже неодноразово з нами зустрічалися. Випускники дев’ятих класів розпитували про спеціальності коледжів, умови вступу до них, підготовки до іспитів. Учні-десятикласники жваво цікавилася Літньою школою, підготовкою до ЗНО, творчого конкурсу й заліку, формами роботи на наступний навчальний рік. Для випускників одинадцятих класів пропонувалося проконтролювати знання, визначити свій рейтинг, надолужити втрачене на Лекторії під час весняних канікул.

Усіх, хто хоче здобути якісну освіту, долучитися до традицій Університету і, врешті, стати нашим студентом запрошуємо на навчання!

Принагідно запрошуємо на Загальноуніверситетський День відкритих дверей, що відбудеться 14 квітня!

DSC_0627

Текст: Олена Сапожнікова

Переяслав-Хмельницький міськрайонний центр зайнятості

DSC_0605 DSC_0614 DSC_0617 DSC_0619 DSC_0630 DSC_0641

Білоцерківський центр зайнятості

IMG_5467 IMG_5484 IMG_5473 IMG_5471 IMG_5470 IMG_5468

IMG_5469

 

 

 

 

 

 

Стартували курси для підготовки до вступу в коледжі

 

IMG_5394
3 березня розпочали свою роботу курси для підготовки до вступу в Оптико-механічний та Геологорозвідувальних технологій коледжі.

IMG_5393

Цього року випускникам-дев’ятикласникам запропоновано кілька форм навчання, як-от: вечірня та суботня терміном у 9, 5 та 3 місяці, а також безпосередньо перед вступними випробуваннями 2-тижневий літній лекторій. Випускники 9- ,5- та 3-місячних курсів, які готуються до вступу на інженерно-технічні та природничо-наукові спеціальності, за результатами підсумкової атестації користуються правом на здобуття додаткових балів.

IMG_5383Підготовка абітурієнтів коледжів здійснюється за програмами вступних випробувань до коледжів з математики, української мови, історії України та географії (Увага! Підготовку до цієї дисципліни запроваджено цього року) та програмами ДПА.

Навчання відбувається у вигляді теоретичних занять та тренувальних тестів, які моделюють вступні іспити.

Ефективність навчання на курсах забезпечують досвідчені викладачі коледжів. Навчаючись на підготовчих курсах, учні ще до моменту вступу мають можливість призвичаїтись до методик викладання, що використовуються на практиці викладачами цих навчальних закладів.

За даними попередніх років майже всі випускники підготовчих курсів успішно складають вступні іспити і рекомендуються до зарахування на навчання.

Текст і фото: Олена Сапожнікова

IMG_5382 IMG_5388 IMG_5389

 

 

 

 

 

 

 

 

Назар Войтенков, слухач ПВ, абітурієнт Інституту журналістики

DSC_0418Нещодавно побував на лекції Володимира Альбертовича Михайлова «Мінеральні багатства України» в Інституті геології. Тож хочу присвятити цьому свою статтю.

Почну з того, що геологія – це наука, яка вивчає історію планети та використання мінерально-сировинного комплексу. Заснована ще в 1918 році та, відсвяткувавши своє сторіччя, Державна геологічна служба зробила чималий внесок у дослідженні надр нашої планети. За останніми даними Україна входить до провідних країн світу за вмістом мінеральних ресурсів, адже 5% світового запасу мінералів знаходяться саме в Україні. Та з іншого боку, наявність такого багатства не менш важливе і для нашої країни, бо 40% ВВП припадає на видобуток мінерально-сировинного комплексу. Отже, як все було.

Досягнути таких високих результатів нашій країні допомогли насичені, багаті, рудоносні надра, що «кишать» мінералами та природними ресурсами. Якщо казати точніше, то вся земля, у межах кордонів України, обдарована таким потенціалом, що міг би і може подарувати світові готові, якісні продукти у всіх сферах суспільних і державних потреб, починаючи від легкої і закінчуючи важкою промисловістю.

Однак існує єдина проблема: на сьогоднішній день геологія, як і більшість інших наук в Україні, може занепасти з тієї простої причині, що не існує належного вкладу коштів у її розвиток. Та це є помилкою, адже геологія – це не лише наука, а й процес, що допомагає знаходити «скарби» у вигляді ресурсів та історичних знахідок, котрі допоможуть краще зрозуміти, змоделювати та розповісти про історію не лише України, а й всієї планети.

По закінченні лекції всіх присутніх супроводжували до наступної частини заходу – Геологічного музею. Перше, що мене вразило, – розмаїття представлених зразків, починаючи від земельних порід і печерних сталактитів та сталагмітів, закінчуючи уламками астероїдів й викинутих порід з гирла вулканів. Продовжуючи наш екскурс, ми побачили ще багато чого нового й раніше небаченого, як приклад – це гіпсова печера Оптимістична – найбільша у світі, довжина якої сягає 260 км, і залишається до кінця незвіданою донині. Знаходиться таке диво в Тернопільській області.

Окрім великої кількості скам’янілостей, мінералів, штучних алмазів та руд, нашу увагу привернув двометровий скелет мамонта, знайдений на Голосіївській площі в 1948-у році експедицією Вікентія Хвойки. Його кісятяк складається повністю з однієї особини та має вік близько 25000 років. Що особливо важливо, так це те, що студенти мають можливість утілити свої теоретичні знання в практичні, поглянувши та пощупавши все побачене в книгах у живу, а ті, хто просто цікавиться такою тематикою і бажає побачити та дізнатись більше, має вільний доступ до цього музею.

Підійшовши вже до кінця нашої екскурсії, а отже, і до кінця моєї статті, у висновку можу сказати, що все побачене та почуте було новим, інформативним та пізнавальним досвідом для мене. Геологія – це наука, котра має неабиякий вплив на всі процеси в житті будь-якої країни, це наука, що за стабільного інвестування та розвитку, буде дарувати нашій родючій, плодовитій, обдарованій державі нові відкриття та здобутки, що покажуть ще світу наші можливості та приховані таємниці.

 

 

 

 

 

 

 

Запрошуємо на Лекторій під час весняних канікул

Копия FullSizeRender1

Підготовче відділення
Київського національного університету імені Тараса Шевченка запрошує абітурієнтів-2018 на Лекторій під час весняних канікул.

Термін навчання: 8 днів – 32 акад. год. з кожної обраної дисципліни.
Початок занять: 25 березня (неділя).
Години занять – з 9:00 до 18:20 за розкладом

Іногороднім слухачам Лекторію надається гуртожиток.

DSC_0018Лекторій адресовано абітурієнтам 2018/2019 навчального року, завдання якого дати можливість вступникам до вишів проконтролювати набуті знання, визначити рейтинг своєї підготовки до ЗНО.

Навчальним планом передбачено 1 пробне контрольне тестування з кожної дисципліни, яке проводиться на першому занятті для визначення рівня підготовки абітурієнта до ЗНО, що надає можливість скорегувати навчальну програму таким чином, аби максимально усунути прогалини в знаннях з обраної дисципліни.

 

На Лекторії під час весняних канікул заплановано підготовку з української мови та літератури, англійської мови, історії України, математики, біології, хімії, фізики, географії та підготовку до творчого заліку (спеціальності «Журналістика» Інституту журналістики).


Слухачам, які бажають підготуватися до творчого заліку, потрібно виконати попереднє завдання:

1. Написати есе (як Ви його бачите) на зазначену тему для окремих освітніх програм:
- «Чому я хочу стати журналістом» (для вступу на освітню програму «Журналістика та соціальна комунікація»),
- «Чому я хочу стати рекламістом/фахівцем зі зв’язків з громадськістю» (для вступу на освітню «програму «Реклама та зв’язки з громадськістю»),
- «Чому я хочу стати видавцем» (для вступу на освітню програму «Видавнича діяльність та медіаредагування»),
- «Чому я хочу стати медіапродюсером» (для вступу на освітню програму «Медіапродюсування»).
2. Есе на зазначену тему не має перевищувати 10000 знаків з пробілами.
3. Есе має бути створене у документі Word в двох примірниках і надано викладачу на першому занятті (25 березня). 

image(41)

Перелік документів для укладання договору:

  • паспорт та КПП замовника (для неповнолітніх)
  • паспорт (або свідоцтво про народження) та КПП (за наявності) слухача
  • 2 фотокартки розміром 3×4 см

Для поселення в гуртожиток необхідно:

  • 2 фотокартки розміром 3×4 см
  • копію КПП
  • заяву на поселення слід надіслати факсом 044-239-32-63 або скан-копію на електронну пошту prep_depart@ukr.net до 20 березня. 

Тел.:         (044) 239-31-08;  521-35-82
Тел.моб.: (093) 746-18-65; (066) 263-70-12; (068) 604-47-43
Факс:        (044) 239-32-63; 259-05-41
E-mail:      prep_depart@ukr.netpvknu@mail.univ.kiev.ua

DSC_0051

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слухачі денної форми навчання відвідали виставу “Запорожець за Дунаєм”

IMG_20180303_070036_640

2 березня слухачі денної форми навчання відвідали Національну оперу України, де мали можливість переглянути оперу С. Гулака-Артемовського «Запорожець за Дунаєм», музичний твір, що ілюструє героїчні події історії України (за програмою ЗНО): зруйнування імператорськими військами Нової Січі й ліквідації Запорозького козацького війська в червні 1775 року та, як наслідок, створення Задунайської Січі.

IMG_20180303_065419_064Дія твору відбувається в османських володіннях наприкінці XVIII – на початку XIX сторіччя. Нелегко живеться простим українцям на чужині під владою османського султана, вони тужать за своєю Батьківщиною, мріють повернутися до рідних дніпровських берегів.

Жду тебе я, чорнобрива,
Підем, серце, в рідний край, –
слова зворушливого дуету Андрія і Оксани з опери й зараз хвилюють людей.

28 лютого 2015 Національна опера України представила нову музично-сценічну версію перлини української класики. Нинішня редакція опери створена художнім керівником театру – композитором Мирославом Скориком та головним режисером театру Анатолієм Солов’яненком. Спеціально для вистави створено понад 250 костюмів, майже 3000 квадратних метрів живопису. Нова постановка складається з двох дій, наповнених гумором, народними обрядами, фольклором, яскравими танцями, а головне – любов’ю до рідної України.

На сьогодні «Запорожець за Дунаєм» залишається однією з найпопулярніших українських опер, що ставиться в оперних театрах України та за кордоном.

Текст: Олена Сапожнікова
Фото: Ангеліна Огул

IMG_20180303_065946_909

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні 252 київської школи познайомилися з Університетом

DSC_053228 лютого до Київського національного університету імені Тараса Шевченка завітали учні 9-го класу спеціалізованої школи № 252 ім. Василя Симоненка.

Ця зустріч стала можливою в межах інформаційно-роз’яснювальної програми, що діє вже кілька років і за якої підготовче відділення для громадян України знайомить школярів з історією Університету, особливостями вступу і навчання на окремих спеціальностях, перевагами здобуття вищої освіти саме в нашому закладі. Цього разу Університет представляла Ірина Ляшенко та співробітники деканату підготовчого відділення для громадян України.  

Спочатку Ірина Ляшенко розповіла гостям історію Університету, про його традиції, зведення Червоного корпусу, про Святого Володимира та Тараса Шевченка, зображення яких прикрашають стіни холу.

У читальному залі філософського факультету гості Університету мали змогу поставити запитання стосовно структури навчального закладу, його факультетів, інститутів та коледжів, можливості підготуватися до вступних іспитів та до ЗНО на підготовчому відділенні, умов вступу до Університету, стосовно практик, спортивних секцій, дозвілля в Університеті.

DSC_0531Під час екскурсії Головним навчальним корпусом відбулася незапланована, але зворушлива зустріч екскурсантів із ректором Університету Леонідом Губерським та деканом філософського факультету Анатолієм Конверським. Вони побажали майбутнім студентам успіхів у навчанні, відповідально поставитися до вибору фаху та професійних звершень. Леонід Васильович запросив школярів відвідати всі музеї (Історії Університету, Зоологічний, Лінгвістичний), кафедри, іменні аудиторії, Актовий зал і Зал засідань Вченої ради! Стомлені після уроків школярі подужали лише Зоологічний музей, до якого вони приїхали спеціально, проте їх настільки зацікавила пропозиція, що вони мають намір приїхати до нас вдруге уже навесні.

DSC_0562Зоологічний музей, до якого спрямувалася екскурсія, є найстарішим природознавчим музеєм столиці України, а також науково-навчальною лабораторією ННЦ «Інститут біології та медицини». У музеї виставлено для огляду понад 5500 видів тварин, які мешкають в усіх частинах земної кулі. Окрім широко відомих представників тваринного світу, тут представлено багато рідкісних видів, як стелерова морська корова, мандрівний голуб – види, винищені людиною протягом останніх 200 років. Експозицію та наукові колекції музею представлено тваринами, яких унесено до Червоної книг як України, так і міжнародної. Серед експонатів, які особливо сподобалися гостям, слід відзначити унікальні колекції ссавців, метеликів і тропічних жуків.

Час для спілкування промайнув швидко. Велич Головного корпусу, його стіни, що пам’ятають багатьох усесвітньо відомих постатей, цікава історія та гостинність Університету не могли залишити байдужими школярів, їхні очі горіли бажанням навчатися в нашому Університеті.

Текст: Олена Сапожнікова
Фото: Марія Гандельман 

DSC_0588

 DSC_0590

DSC_0514 DSC_0515 DSC_0517 DSC_0519 DSC_0522 DSC_0524 DSC_0525 DSC_0526 DSC_0528 DSC_0538 DSC_0544 DSC_0547 DSC_0550 DSC_0556 DSC_0558 DSC_0561 DSC_0564 DSC_0566 DSC_0568 DSC_0575 DSC_0578 DSC_0579 DSC_0581 DSC_0584 DSC_0586 DSC_0591 DSC_0594