Підготовче відділення запрошує на навчання! (Відзиви випускників)

Новый рисунок (7) Слухач підготовчого факультету,

абітурієнт механіко-математичного факультету

Ігор Банний (м. Полтава)

“Про підготовчий факультет у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка я дізнався від своїх старших друзів, які навчалися на ньому кілька років тому. Моє бажання систематизувати знання з предметів, необхідних мені для навчання в Університеті, підтримали батьки. Так, мама одержала ґрунтовні консультації телефоном і при безпосередньому спілкуванні від співробітників підготовчого факультету Університету. І от щосуботи я вирушав з Полтави, щоб займатися фізикою, математикою, англійською й українською мовами з кращими викладачами найголовнішого вишу нашої країни.

Динамічні, інформативні, змістовні заняття допомагали мені поліпшувати свої знання. Виявилося, що фізика, наприклад, це не абстрактна наука, а основа пояснення всіх процесів довкола нас; математику, як казав Михайло Ломоносов, уже тому вивчати треба, що вона розум упорядковує; мови – одяг наших думок, ідей і відкриттів. Досвідчені майстри-педагоги спрямовували мене на усвідомлений вибір майбутньої професії, до якої я прагну нині. 

Завдяки навчанню на підготовчому факультеті Київського національного університету імені Тараса Шевченка я став більш упевненим у своїх знаннях, відчув університетський дух ушанування науки, а також знайшов друзів з усієї України.”

 

Новый рисунок (8)Слухачка підготовчого відділення,

абітурієнтка Інституту біології

Дзюба Ганна (с. Шевченкове)

“Одинадцятий клас запам’ятається мені не лише фінальними ривками у навчанні, прощанням зі шкільним порогом та зворушливою промовою першої вчительки, але й навчанням на підготовчому факультеті на суботніх курсах, які тривали довгих вісім місяців, хоч і пролетіли вони швидше, ніж здавалося. Підготовчий факультет – це реальна можливість «згадати все», все, що вивчав у школі і навіть те, чого зроду не знав. Підготовчий факультет – це твої перші кроки у дорослому житті. Підготовчий факультет – це шанс перевірити та випробувати свої знання, порівняти їх щодо загальної картини школярів з інших шкіл.

 З метою вступу до Київського національного університету імені Тараса Шевченка на біологічний факультет, я відвідувала біологію та хімію щосуботи. Звичайно, це забирало чимало сил, але результатів давало ще більше. Заняття за заняттям збирались до купи всі фрагменти головоломки, яку вигадала природа, і, в кінцевому результаті, у мене нарешті сформувалась цілісна картина процесів, що відбуваються навколо нас. Тому в мені ще сильніше розгорілось полум’я пристрасті до біології, хоча іскра тліла ще з дитинства. До речі, завдяки курсу з хімії, я навчилась розв’язувати задачі за час, поки горить сірник.

 Та майже справжньою пригодою став весняний лекторій з української мови та літератури. Це був третій предмет, необхідний для отримання додаткових балів. Третій, але далеко не останній з точки зору насиченості та запаморочливої стрімкості занять. Адже всього лише за вісім зустрічей з харизматичним викладачем ми встигли узагальнити весь курс української мови та літератури, акцентуючи увагу на слабких місцях. Це був такий собі динамічний експрес-курс по закутках нашої «солов’їної». Щоб описати заняття, присвячені вивченню літератури, мені навіть бракує слів. Це було екстраординарне дійство, ледве чи не театральне. Однієї миті твоє серце шалено калатає, переживаючи за долю Бондарівни, іншої – сміється та водночас плаче над «Миною Мазайлом», а потім вже вистукуєш вальс дактилем… Справді, неперевершено!

Дехто каже, що курси не мають жодної користі, але той, хто пройшов на них підготовку, не зможе погодитись із цією думкою. Маючи такий досвід за плечима, мимохідь з’являється лукава думка, що тепер маєш значно більші шанси на вступ, стаєш впевненішим у своїх силах, у своїх знаннях!”

 

Новый рисунок (9)Слухачка підготовчого відділення,

 абітурієнтка Інституту біології

Клесова Юлія (м. Київ)

 

“Якщо ви вже вирішили подавати документи в легендарний Університет імені Тараса Шевченка, то вам варто знати, що для полегшення вступу було створено підготовчий факультет, який є дарунком для абітурієнтів.

Я сама дуже невпевнено почувала себе на початку року. Екзамени в школі, ЗНО після неї – було дуже страшно. Але друзі та й батьки теж, не покладаючи рук, шукали можливість, щоб заспокоїти мене, навчити та дати впевненість.

 Саме так я натрапила на інформацію про підготовчий факультет. Більшість з моїх однокласників подають документи на факультети журналістики, філософії та математики в університет. Мені ж до вподоби біологія.

 Уперше, переступивши поріг підготовчого факультету, зайшовши в аудиторію, я зрозуміла – це порятунок.

 Першою була хімія. Викладач доступно і зрозуміло пояснював матеріал. Звичайно ж, почали з елементарного – формул та їх закріплення. Коли розумієш те, що пояснює викладач, у тобі прокидається якесь піднесення. Так і мені – хотілося вчитися далі.

 Наступною була біологія. Викладачка – приємна, усміхнена, позитивна людина, яка одразу ж змогла зазирнути всім у душу. Спокійно і неквапливо, допомагаючи собі схемами, які малювала на дошці, встигала розповідати нам усе, що треба. Якщо залишався час, ми ставили їй питання з приводу ЗНО. Вона уважно нас вислуховувала, а потім допомагала вирішити.

Останньою у моєму списку, але не за значенням, була рідна українська мова. Викладачеві – молодій привабливій жінці, з приємним спокійним голосом, завжди вдавалося зацікавити аудиторію, змушувала слухати себе уважно, нічого не пропускати повз вуха.

Завдяки цим людям у мені пробудилася впевненість у собі і своїх силах. Вони дали мені знання та спокій. Але, на жаль, п’ятимісячні курси дуже швидко закінчилися.

Та я хочу бути впевнена, що коли я буду першокурсницею, вони будуть працювати з новими студентами. І я вдячна керівництву Університету за те, що вони створили підготовчі курси, які дають дітям можливість не тільки познайомитися з методами викладання у вишах, а й отримати потрібні знання чи оновити в пам’яті давно забуте.”

 

 

Новый рисунок (10)Слухач підготовчого факультету,

 абітурієнт географічного факультету

Дмитро Перов (м. Київ)

 “Шалений ритм сьогоденного життя вимагає прийняття швидких та виважених рішень. Ринок праці все більше потребує спеціалістів високого освітнього рівня, пропонуючи все більш інтегровані вакансії. У таких непростих умовах вибір майбутньої професії набуває вирішальної ролі у нашому житті.

 Із самого дитинства мене цікавила природа нашої Неньки-України – могутні скелі Поділля і Криму, безкраї степи Херсонщини, стрімкі річки та величні вершини первозданних Карпат. З часом проста дитяча цікавість переросла у справжнє захоплення величною наукою Географією. Саме тому, при виборі майбутнього місця навчання я не вагався – географічний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Залишалося зробити один, але вирішальний крок – підготуватися і успішно скласти зовнішнє незалежне оцінювання.

 У питаннях підготовки до ЗНО (у цій нелегкій справі) мені значною мірою допоміг підготовчий факультет Університету. Саме тут я: комплексно повторив шкільну програму з географії, історії, української мови та літератури за 6 – 11 класи, навчився вміло та грамотно писати власне висловлювання та дізнався багато цікавого. Серед іншого слід відмітити високу кваліфікацію викладацького складу – лекції, на відміну від шкільних занять, ніколи не були нудними або нецікавими, кожен знаходив для себе щось нове. Протягом усього циклу занять у нашому колективі панував сприятливий мікроклімат – за час навчання я познайомився та подружився з багатьма цікавими та освіченими людьми.

 Підбиваючи підсумки, хотілося висловити слова щирої вдячності нашим викладачам і методистам.”

  

 

Новый рисунок (11)Слухач підготовчого факультету,

абітурієнт радіофізичного факультету

Жуков Дмитро (м. Київ)

 “Я й раніше планував поступати на радіофізичний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Ще в минулому році я дізнався про підготовчий факультет при університеті і про те, що він надають можливість заробити додаткових двадцять балів, котрі суттєво підвищують мої шанси при вступі до КНУ. А проведені мною місяці навчання на курсах остаточно переконали в правильності мого вибору.

 День відкритих дверей на радіофізичному факультеті дав мені змогу оцінити якість і сучасність підготовки фахівців у найновіших галузях науки, техніки і технологій. Вразили сучасні лекційні аудиторії, лабораторії та комп’ютерні класи. А наявність висококваліфікованих викладачів КНУ гарантує отримання конкурентоспроможної на сучасному ринку освіти.

 Випускники радіофізичного факультету можуть працювати в різних сферах суспільно-політичного життя завдяки виключно великій ролі електронних та інформаційних засобів у промисловості, зв’язку, обороні, медицині, науці, освіті та багатьох інших життєво важливих галузях.

 Тому, хто справді любить фізику, раджу поступати на радіофізичний факультет. Безперечно, жоден з випускників не залишиться без гідного працевлаштування!” 

 

Слухач підготовчого відділення, 

абітурієнт факультету кібернетики

Владислав Кравченко (м. Київ)

“Майже кожен із одинадцятикласників рано чи пізно стане перед вибором професії. Однак, до цього слід поставитися з певною обережністю, щоб потім не довелося жалкувати. Згадавши ідею Григорія Сковороди про «сродну» працю, зауважу, що кожен мусить працювати за покликанням, щоб праця була приємною та приносила задоволення. І тільки тоді людина може бути щасливою. Наприклад, я зважив на свої уподобання і після дев’ятого класу змінив гуманітарну гімназію на ліцей з поглибленим вивченням фізики та математики. І я не шкодую про свій вибір. Хоч вчили мене різні вчителі, але я можу відверто сказати, що наук краще фізики, інформатики та математики я не зустрічав. Проте це моя думка, у когось вона інша.

Маючи природні здібності з названих предметів і постійно поглиблюючи свої знання, я вирішив вступати до Київського університету імені Тараса Шевченка на факультет кібернетики, щоб далі просуватися в цій галузі. Конкурс туди величезний, тому я вирішив піти на підготовчий факультет, який готує старшокласників до складання ЗНО, а також дає змогу отримати додаткові бали до рейтингу під час вступу на природничі факультети цього університету.

Навчання. Воно тривало по суботах з 9:00 до 18:20. Мабуть, ви думаєте, що не кожен у змозі витримати таке навантаження, проте, як на мене, викладачі так зацікавлювали учнів своїми лекціями, що я не відчував часу. Вони давали нам матеріал не тільки за програмою ЗНО, а й дещо в більшому обсязі, допомагаючи нам краще зрозуміти теми й засвоїти їх на практичному досвіді. Ми писали тренувальні та підсумкові тести. Мені сподобався викладач із фізики, який розповідав про все на високому рівні, викладачі з математики та з української мови й літератури. 

Кожної суботи після навчання, ідучи додому, я був утомлений, але щасливий. Коли отримував позитивні результати, радів, як після закінчення важкої, але цікавої праці, і засмучувався, коли щось не вдавалося. Зрештою, я навчився і вирішувати тести, і писати твори, і отримав додаткові знання з фізики, математики, української мови та літератури, і познайомився з новими друзями, з якими мені було цікаво, а також отримав додаткові бали до рейтингу.

Отже, я вважаю, що варто іти на курси! Важко в навчанні – легко в бою.”