Назар Войтенков, слухач Лекторію під час весняних канікул, абітурієнт Інституту журналістики

Назар25 березня пройшло перше заняття з підготовки майбутніх журналістів до творчого заліку.

Найперше, що мене вразило, – кількість охочих, що прийшла на цю освітню програму. Та хоч який контраст не спостерігався в цей день в аудиторії, кожного з нас об’єднувала одна мета ─ познайомитись ближче з улюбленою спеціальністю.

Розпочалось заняття з того, що кожному було поставлено запитання: «Чому ми обрали саме цю спеціальність?» На початку більшість з присутніх, як і сам я, соромились дати відповідь, хоч яке просте було це запитання. Однак згодом, трохи познайомившись одне з одним і самим викладачем, аудиторія наповнився сміливими відповідями та твердженнями, що ніби летіли з кожного закутку. Хоч як правильно чи некоректно ми висловлювали свою думку, викладач був, як він сам казав, «на нашому боці барикад», ─ адже лише шляхом обговорення актуальних тем, ми навчаємось і готуємося до основного випробування.

Про що ж ми дізналися на цьому занятті? За жанрами журналістика буває інформаційна, наукова, художньо-публіцистична, а самі репортери можуть працювати в таких сферах, як міжнародна, політична, спортивна та соціальна журналістика. Особливу увагу викладач надав соціальній журналістиці, адже саме вона висвітлює реалії життя сучасної людини, показує результативність влади відносно покращення добробуту населення держави і таке інше.

DSC_0688Далі, продовжуючи розв’язувати ланцюг аспектів діяльності журналіста, видавця, рекламодавця, ми дізнавались про переваги цих професій та недоліки, що існують у сучасному мас-медіа. Дізнались про те, що вітчизняним телеканалам бракує ідей, свіжого бачення для створення нових, оригінальних шоу на українських телеканалах. Загалом, я веду до того, що молоде покоління журналістів, зокрема ті, хто відвідує Лекторій під час весняних канікул, ─ допоможе «оживити» українське ТБ, а Інститут журналістики ─ найкраще місце для реалізації своїх амбіцій та мрій.

Наступна частина заняття була присвячена аналізу есе на теми, раніше зазначені викладачем, адже фундаментом занять є засвоєння та виправлення власних помилок у тексті. Завдяки цьому сам я, та , напевне, більшість присутніх узагальнили для себе важливі правила граматики та необхідність правильного добору кожного слова, аби інформацію було викладено зрозуміло й чітко.

Отже, час минув швидко, заняття пройшло в доволі легкій та веселій атмосфері, що мені сподобалось найбільше, і я думаю, що із цим погодиться кожний.